Producenci
Zwroty i reklamacje

 

 

Reklamacje

CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI:

-2 lata

-rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). 

W celu zgłoszenia reklamacji należy kontaktować się na adres e-mail: kontakt@polskie-posciele.pl oraz pod nr: 576 038 577

Reklamowany produkt powinien być dostarczony wraz z całym kompletem, który otrzymali Państwo przy zakupie. Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

-dane imienne,

-adresowe,

-numerem kontaktowy.

Prosimy dołączyć kartę gwarancyjną razem z otrzymanym dowodem zakupu oraz pisemną informację na temat usterki.

Zawsze należy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera.

Uszkodzona przesyłka podczas transportu musi być bezzwłocznie zgłoszona kurierowi podczas odbioru oraz należy spisać z nim protokół szkody. 

Następnie prosimy o kontakt w celu złożenia reklamacji.

 

Zwroty

Przysługuje 90 dni na odstąpienie od umowy.

Produkt musi być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki.

Należy powiadomić o zwrocie drogą e-mail: kontakt@polskie-posciele.pl lub telefonicznie pod nr: 576 038 377

Przykładowy formularz odstąpienia od umów <-kliknij tutaj

 

W przypadku zwrotu lub reklamacji należy zawsze zgłosić ten fakt - otrzymasz etykietę zwrotną do nadania przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl